Friday, February 4, 2011

Tersirat dan tersurat.

Mungkin ini adalah yang telah tersirat n tersurat..??

Setelah kau berjaya menawan hati dan perasaan ini,,

Dan setelah apa yang telah kita lalaui selama ini..

Dan pada hri ini kau telah membuat satu keputusan yang boleh dikatakan paling BODOH

dalam hidup kau sebagai seorang Insan yang bernama LELAKI..

Kau telah membuat satu keputusan tanpa berfikir panjang n tidak memikirkan akibatnya dikemudian hari..

Apabila aku bertanya kepada diri kau,kau hanya berkata ini adlah untuk kebaikkan kita..

Tapi mungkin tanpa kau xsedar apa yang telah kau buat ini telah menyakitkan hati aku,

KAU telah menghancurkan HATI dan PERASAAN aku ini!!!

Kau hanya berkata ini semua adalah kerana kau "MENCINTAI AKU!!"

Tetapi adakah ini jalan penyelesaian nya???

Mnegapa kau tidak berfikir dahulu sebelum kau bertindak...??

Kau mengambil keputusan tanpa berbincang bersama aku...

Dan kau membuat keputusan Yang telah....

Aku xtahu mengapa kau sebegitu??

Membuat keputusan tanpa berbincang bersama kau..

Aku ingin mencari jalan penyelesaian nya..

Dan aku ingin berbincang BAIK-BAIK bersam dengan kau..

Tetapi kau tetap dengan keputusan kau..

Dan pada hari ini juga Kau telah meleraian satu ikatan dan perhubungan

yang telah terjalin diantara kita setelah kita begitu lama bersama..

Tanpa kerelaan diri aku sendiri...

Amat mudah untuk diri kau melupakan semua kenangan kita,

Amat mudah untuk diri kau melupakan apa yang telah kita lalui selama ini,

Amat mudah untuk diri kau melupakan bagaimana kau mula-mula cuba untuk mengambil hati

dan perasaan ini,

Amat mudah untuk diri kau lupa semuanya...

Setelah apa yang kau lakukan sebentar tadi,masih sanggup lagi kau cuba untuk menghubungi diri ini

Setelah kau menghancurkan HATI DAN PERASAAN ini...

Mengapa kau tidak berfikir dahulu sebelom membuat keputusan sebegitu???

KENAPA???

Ada pepatah mengatakan BAHAWA:

"Berjuanglah habis-habisan untuk merebut CINTAMU kerana PELUANG itu hanya

datang sekali seumur hidup,,

SEKALI CINTA itu pergi,,

Selama-lamanya IANYA tidak akan KEMBALI lagi"

No comments:

Post a Comment