Sunday, February 13, 2011


Time kat Metro Point Kajang Last day kat Kajang.

Time kat kajang macam2 benda berlaku.Ada sedih ada suka.
Macam2 benda kita leh buat kan time kat kajang. Betul x kawan2 :))
hehee..
Even kita ngah bosan pon kita still lg leh wat keje gle2.
Kita kongsi suka duka kita bersama2.Banyak sangat2 peristiwa kita lalui semasa kita
posting bersama2.Korang beri aku semangat ketika aku hampir tersungkur.
Hanya disebabkan perkara yang bodoh tuh.
Korang teman aku time aku menangis.
Korang bagi kata2 semangat kat aku.
Korang bantu aku untuk aku hilangkan tekanan aku.
Korang teman aku ketika aku ngah sedih.
Korang banyak bantu aku.
Thanks kawan2 :))
Sayang korang sangat2 :))
Kepada Ili ilyana : Aku nak minx maap sangat2 kerana time kita kat kajang
kita xberapa rapat kerana ada perkara2 yang buat ko salah faham.
Sorry sangat2 ili :((
mungkin betul apa yg ko ckp kat aku tuh. hurmm.. I"m sorry :((
Aku nak minx maap sangat2 kat ko if selama ini aku banyak wat ko sedih ke.
Sorry kawan..
Tapi aku taw ko adalah seorang kawan yang baik.
yang sanggup membantu kawan2 bila dalam kesusahan.Terutamanya aku.
Kawan2ku. If aku ada buat korang terasa hati ke.
Aku minx maap dari hujung rambut hingga hujung kaki.
Sorry..
Kerana sesungguhnya kita sebagai manusia tidak akan lari daripada melakukan
kesalahan dan tidak akan ada yang sempurna
Melainkan yang Maha Esa..
:))
Pape pon aku sayang korang semua..
Love U all!!
(^^,)



Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment