Saturday, March 19, 2011

Kadang-kadang Kehidupan kita terlalu sibuk..
Tidak ada masa untuk bertanya khabar..
Apatah lagi untuk menelifon-nya..
Tetapi..
Tidak semestinya awak Dilupakan..
Kerana..
Awak yang saya kenali dahulu..
Tetap Wujud didalam hati saya..



Temani diriku apabila aku perlukanmu..
Peluklah aku sebagai tanda sayangmu terhadapku..
Hukumlah aku apabila aku telah melukakan hatimu..
Tetapi..
Satu sahaja pintaku..
Janganlah padamkan Kasih sayangmu..
Buatku..
Kerana aku tidak mampu Kehilanganmu sayang..



Disaat ku kesepian..
Ku sering kali terbayangkan wajahmu..
Wajah yang sering membuatku tersenyum..
Dan Ketawa..
Tetapi..
Sejak kau berlalu pergi meninggalkan diriku keseorangan..
Aku kesepian..
Tidurku tidak lena..
Dan aku terus mencari dikau didalam mimpiku..
Dan ku terus mencari..


Hargailah seseorang yang menyanyangi diri kita..
Janganlah kau sesekali melukakan hatinya..
Selagi Dia bersama kita..
Kerana apa yang kita lalui bersama diri si Dia..
Adalah amat bernilai dan berharga..
Setiap saat kita bersama Si Dia amat berharga..
Kerana sesungguhnya apa yang kita lalui bersama Si dia
Pada hari ini..
Tidak semestinya Kita akan dapat lalui lagi untuk hari esoknya..
Kerana sesungguhnya hari esok belum tentu Kau dapat melihat wajahnya..
Atau Mendengar lagi suaranya..

No comments:

Post a Comment