Saturday, March 19, 2011

menghitunghariuntuksamapike23/3

Menghitung hari untuk ketanggal 23/3..
tinggal beberapa hari sahaja..
23/3 itu genaplah umurku yang ke20tahun..
Tahun ini aku dapat menyambutnya dikolej.
Dan dekat pula dengan rumahku..
Untuk tahun sebelum-belumnya..
Apabila tibanya tanggal 23/3 ini..
Mesti aku akan berada di tempat posting..
Tetapi untuk kali ini..
Aku dapat menyambutnya dikolej dan dirumah..
Tapi.. Nnt bila tibanya tanggal 23/3..
Nuri xde..
Selama 3tahun perkenalan kami..
Aku xpenah dapat menyambutnya bersama nuri..
Kerana..
Nuri xpenah pon ingat 23/3 ini..
Bila tibanya 23/3 ini aku akan senyap je..
Dan kalo nuri msg aku msg cam bese je..
Aku tertggu2 bila lah agaknya nuri nk wish Happy Bufday kat aku..
Dan selang beberapa hari selepas itu.
Aku segaja je tnya 23/3 tu kan ada apa ye..?
Ada satu ketika..Nuri kata xpasti le..
Selepas itu.aku tnya 23/3 itu hari apa ye..
Selepas puas nuri teka dan teka..
Akhirnya..
Aku bagitaw yang 23/3 itu adalah hari lahir ku..
Tapi untuk kali ini..
2bulan lepas aku ada tanya nuri 23/3 itu ada apa ye sayang..?
Nuri dengan pantas menjawab..
Itu kan bufday sayang :))
Time tu hanya ALLAH sahaja yang tahu betapa seronoknya hati dan perasaan aku ini..
Ini adalah kali pertama Nuri ingat ada apa dengan 23/3 itu..
Ketika saat itu aku seronok sangat2..
Dalam hati aku berkata..
Alhamdulillah untuk tahun ini..
Ulang tahun kelahiran aku yang ke20tahun..
Aku dapat sambut bersama nuri dan keluarga aku..
Ketika itu aku seronok tidak terhingga..
Tetapi..
mungkin untuk kali ini aku tidak dapat lagi menyambutnya bersamanya..
Kerana Nuri xberada di sini..
Aku rindu sangat2 kat
Muhammad Nuri Sulaiman Ahmas.

1 comment:

  1. ye syg..nuri thu......tpi,..igt jgn igt nuri xde ngn nisa..nuri ade..cume jauh je kn..kn nuri ade dlm hti nisa

    ReplyDelete