Saturday, March 19, 2011

p/s:Ana shuhada Alias.
Masa mula-mula aku posting tok sem3 dan ss3 kat kajang.
Masa tu kat hostel kajang da de group len da.
Bukan dari group nursing.
Tapi dari group Physiotherapy,Farmasi..
Masa aku datang tu bilik semuanya da penuh.
Jadi aku pon lek kat tingkat atas.
Kat atas still de lagi bilik kosong.
Aku dok satu bilik ngan kak Aida.
Selepas 2mggu aku posting kat kajang.
Group41 pon masok.
Masa dorang masok mula2 semuanya senyap je
Pemalu le katakan.
Dalam banyak2 tu de seorang budak ni.
Bising sangat2 mulutnya.
Bercakap xhenti2..Kalau dari tingkat atas tu.
klo ngah tgok tb bole dgr suara dia.
Nama Budak tu adalah Ana Shuhada Alias :))
Mula2 tanggapan aku terhadap budak ni.
Dalam pikiran aku ni.
Ish budak ni bising je. hehe :))
hahaa..
Tak lama lepas tuh.
Aku dapat lak keje satu ward dengan budak ni.
Alamak.. hahha :))
Tapi bila da lama2 kenal+keje dengan budak ni.
Baru aku tahu rupa2nya budak ni kelakar gak orangnya.
Sepanjang aku keje dengan dia.
Asyik gelak je.
Time wat bed gelak.
Time wat observation gelak.
Time nk bawak air tok patient gelak.
Time nk g mana2 pon asyik nk gelak je kejenya.. ish3x..
Keje ngan budak ni asyik gelak je lar.. senang cite..
Selalu sangat aku ngan budak ni g ne2 sama2.
G mek result sama2.. g Mek ubat kat farmasi sama2..
Seb bek g toilet xsma2.. hahhaa
Senang cte kemana aku nk g si budak ni nk ikot le..
Lagi satu yang budak ni suka adalah..
Bila g kedai bakso je..
Mesti nak pesan..
"Mk.cik nk bakso satu.Kuah lebih"
Pesanan pon smpai..
orang nye pesanan satu mangkuk je
tapi untuk Si Budak ni 2mangkuk.
Ish3x :))
Pastu tiap kali g kedai bakso je..
Mesti nk makan bakso je +extra kuah..
Suka sangat makan bakso..
Lama-lama muka pon leh jadi bakso..
hehhee :))
Gambar yang kat atas tu lak,,
Aku mek kat Acu..
Gambar masa dorang wat gotong-royong bersihkan kawasan hospital.
Sedap minum air..
Samapi xnmpak da orang yang kat sekeliling..
Klo bole ngan cawan2 tu sekali dia nk minum..
Seb bek le cawan tuh keras..
hehehe
:)) pape pon untuk pengakhir cerita ini..
Akak sayang korang semua.
Ana Shuhada Alias :))
Akak suka keje ngan ko time kat kajang..

No comments:

Post a Comment