Wednesday, April 6, 2011

KENANGANANTARAKITA

P/s:Khairunnisa nasuha hazizi
P/s: Muhammad nuri sulaiman Ahmas
P/s:Nisa rindu sangat saat2 ni nuri :))

P/s:Time kita g kenduri kawin kawan nuri 2010 :))
P/s:Ni time nuri datang umah nisa 2010
P/s:Time kita keje part time kat KLIA 2008
P/s:Time kita kat dlm bas nk g KLIA 2009
P/s:Time kita kat Perpustakaan negara 2010

29/3/2009
P/s:Time first time kita kuar makan sama2 :))
3tahun titik perkenalan kita..
3Tahun..
Terlalu lama hubungan kita ini..
Dan pada hari ini kau yang bernama seorang lelaki..
Telah memusnahkan segala-galanya..
Kau telah memusnahkan segala-galanya..
Mana pergi janji-janji kamu..
Janji-janji kamu ketika pertama kali kita telah berjanji untuk mempertahankan hubungan kita ini..
Ketika pertama kali kamu melamarku..
Terlalu banyak janji-janji kamu kepada diriku ini..
Dan pada hari ini kamu yang bernama seorang lelaki..
Telah menghancurkan segala-galanya..
Kamu telah mengingkari janji2 kamu..
Tetapi aku tetap denagn janjiku..
Yang aku xkan meninggalkan diri kamu..
Walau apa pon yang terjadi..
Kecuali..
Maut..
Tetapi pada saat ini..
Ketika diri ini cuba untuk mempertahankan hubungan ini..
Ketika diri ini cuba untuk Mendapatkan penjelasan daripadamu..
Diri kamu hanya berdiam diri sahaja..
Sehingga kiri aku masih mengharapkan penjelasan daripada dirimu..
Diatas apa yang terjadi..
Aku amat memerlukan penjelasan daripada dirimu..
Terlalu banyak kenanganku bersamamu sayang..
Tetapi jika betul apa yang kamu maksudkan dalam msgmu itu..
Yang mengatakan:
Kamu ingin diriku melupakanmu..
Dan kamu berkata bahawa diri kamu telah benci kat diriku ini..
Aku terima apa yang kamu maksudkan..
Dan mulai hari ini aku akan cuba untuk melupakan dirimu..
Wahai..
MUHAMMAD NURI SULAIMAN AHMAS BIN.AHMAD TUAH..
Aku berharap apa yang kamu katakan kepada diriku itu adalah satu keputusan yang betul..
Kamu telah melenyapkan diri aku dalam hidupmu..
Dan seperti itu jugalah aku akan cuba untuk melenyapkan diri kamu dalam hidupku..
Aku akan cuba lakukan itu semua..
Kerana mungkin ini yang kamu inginkan dari dahulu lagi..
Aku berharap kamu tidak akan menyesal di kemudian hari..
Aku doakan semoga kamu sihat selalu..
Dan semoga kamu akan memperoleh insan yang lebih sempurna dari diriku ini..
Dan seandainya kamu telah menjumpai insan seperti yang kamu inginkan itu..
Jagalah dia sebaiknya..
Dan janganlah taburkan janji2 kamu kepadanya seperti mana kamu lakukan terhadap diriku..
Janganlah berjanji sekiranya kamu tidak mampu lakukan..
Dan janganlah kamu membuatkan hatinya sedih..
Spertimana hatiku ini..
Janganlah kamu menyakitkan hatinya..
Sperti mana kamu lakukan terhadap diriku ini..
Dan janganlah Kamu sesekali membohonginya..
Kerana itu semua akan menjeratmu dikemudian hari..
Walau apa pon yang terjadi..
Kenanganku bersama mu adalah satu kenangan yang paling indah dlm hidupku..
Walaupon sekarang aku hanya dapat merasainya dalam mimpiku sahaja..
Kerana..
Sesungguhnya kamu amat bererti dalam hidupku ini..



1 comment: